קול הבריאות - מוקד השירות הטלפוני, משרד הבריאות

קול הבריאות - מוקד השירות הטלפוני

לוגו מוקד קול הבריאות

קול הבריאות - מוקד השירות הטלפוני של משרד הבריאות 5400* ,08-6241010  

מוקד קול הבריאות מספק מענה ומידע לציבור הרחב, לעסקים ולעוסקים ברפואה, בכל התחומים שעליהם אמון משרד הבריאות – ביניהם רישוי מקצועות הבריאות, רישוי תרופות ותמרוקים, מזון, אביזרים ומכשור רפואי, פניות למכון הרפואי לבטיחות בדרכים, בקשות למכשירי שיקום וניידות, אשפוז סיעודי, זימון תורים למרפאות חיסונים, חוק ביטוח בריאות ממלכתי, זכויות במערכת הבריאות ונושאים רבים נוספים.

 

שעות פעילות המוקד 

  • בימים ראשון-חמישי בשעות 18:00-08:00
  • בימי שישי וערבי חג בשעות 13:00-08:00
  • לקוח שאינו מעוניין להמתין לנציג יכול להשאיר הודעה גם בשעות הפעילות, ויקבל מענה תוך ארבע שעות לכל היותר
 

ערוצי פנייה נוספים למוקד

שפות השירות במוקד

השירות במוקד ניתן בשפות עברית, ערבית, רוסית, אנגלית וצרפתית.
 
 

על אודות המוקד

מוקד קול הבריאות הוקם בשנת 2011 במטרה להנגיש לציבור את השירותים שמספק משרד הבריאות, ועל מנת לספק מידע כללי ואישי באופן יעיל, מקצועי וזמין. המוקד מטפל בכ-500,000 פניות בשנה.
 
יעדי קול הבריאות:
  • מתן מענה ל-80% מהשיחות תוך 30 שניות
  • טיפול ב-80% מהפניות בו במקום והעברת יתרת הפניות לטיפול הגורמים המקצועיים הרלונטיים, כך שיטופלו תוך 48 שעות.
לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
Shareשתף/שמור
  
  

מידע זה קיים גם בשפות:

عربيFrançaisРусскийEnglish